De (niet zo) supermarkt

Een goede avond  vandaag was best een prima dagje. (dus niet) het begon al met mijn wekker. mijn wekker ging dus af en je kent het wel, ik dacht goh laat ik gelijk opstaan ik doe 2 seconden mijn ogen dicht en het is 5 minuten later. over 10 minuten zou mijn trein naar werk vertrekken. Het is 4 minuten lopen dus ik had nog 6 minuten.  ik spring uit bed. gister op buienradar gecheckt wat voor weer het zou worden , zodat ik de juiste kleren neer kon leggen. Nou was het minder koud dan ik gister dacht. dus nu zat ik te twijfelen of ik een shirt onder mijn trui zou doen of niet.  ik had nog 6 minuten in totaal   Ik ren mijn huis uit ik ren terug naar binnen want was mijn ov chipkaart vergeten. . Nog 5 minuten. Ik ren weer mijn huis uit staat de brug open. En geloof me dat is echt een rotsmoes zeker als mensen denken dat het een echte smoes is. Brug gaat open nog 4 minuten. Ik ren als een gek naar het perron. zie ik op het bordje dat ie vanaf een ander spoor gaat. Oke beetje kortsluiting. Maar goed ik heb hem gelukkig gered. En dit was allemaal in die 10 minuten dat ik wakker was. Nou ja laat ik mijn werk dag besparen ging redelijk heb maar 2 volle bakken soep laten vallen. (werk in een keuken)((op een plek voor mensen met een beperking)) eenmaal onderweg naar station zag ik sta ik de trein naar huis niet zou halen hij zou pas om 18.52 vertrekken. en ik zou om 5 over 7 thuis zijn en om 7 uur sluiten de winkels in mijn dorp  dus helaas er zat niks anders op ik moest naar een andere winkel dan normaal. En dat is vreselijk.  ik wil altijd naar de zelfde winkel want bij mijn Hoogvliet weet ik alles te vinden.
 Dus ik loop de hel binnen. en bedenk me opeens dat ik geen idee heb wat ik wilde eten. Dus eerst sta ik 10 minuten rondjes om de wortels te lopen om vervolgens te bedenken dat een diepvriespizza nu wel oke is. Dus ik naar de diepvries pizzas lopen krijg ik eror om dat het huismerk bij de Jumbo niet het zelfde huismerk is bij de Hoogvliet. Dus dan maar de big American want ja die zijn in alle winkels het zelfde. nou eenmaal klaar uit de winkel. Was het 5 voor zeven dus ja trein gemist. Nog een half uur wachten. Ik mij zorgen maken want ja mijn diepvries pizza is aan het ontdooien. op dit moment Daarna gelijk bedenken dat ik hem vandaag toch op ga eten. dus dat niet uit haalt. Eenmaal thuis  wilde ik net de pizza in de oven doen.  wordt ik gebeld door mijn vader.  of ie effe langs kan komen hij moet iets weten over zijn telefoon. En ik hoefde niks te eten want hij nam wel wat mee.. dus ja voor niks naar een andere supermarkt gegaan. voor niks mijn trein gemist. en ja mijn pizza is ontdooid tot zo ver mijn dag. Helaas bedenk ik me net dat dit opzich nog een rustige dag was .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Over mij blog 1.