Over mij blog 1.

 di 24 Jan 01.25 2023

Een hele goede avond/nacht het was rond kwart over 1 snachts toen ik in mijn bed lag en niet kon slapen. En als ik niet kan slapen dan gaat mijn hoofd echt heel raar doen (wat normaal ook gebeurd btw) ik begon opeens over kinderboeken na te denken. Dolfje Weerwolfje  de griezel bus. En het leven van een losser. En toen dacht ik hey dat lijkt me ook wel grappig. (nee geen boek schrijven) maar een soort logboek/blog.   (geen idee wie daar op zit te wachten.  Btw mijn naam is Henry. en ik ben een 20 jarige knaap met autisme. oftwel pddnos waardoor ik alles lekker allemaal letterlijk kan nemen . Ik heb het idee als je aan een (normaal) iemand vraagt hoe herken je een autist. dat ze zullen zeggen. : Een autist herken je aan het niet praten met mensen alles het zelfde willen doen en hoogbegaafd.   en ik ? 1 ik ben vgm mega sociaal ik vind een praatje maken met mijn plant fantastisch... Nee Nee grapje ik ben mega sociaal. ik werk ook in een restaurant wat ook gericht is voor mensen met een beperking. Daar sta ik nu in de keuken  wat ik echt mega leuk vind.  2 hoogbegaafd wat is dat. .3 alles het zelfde willen oke ja dat wel . 


  wat kan je hier verwachten ?? Ja geen idee  ik zie wel ik denk dat ik de dingen wil opschrijven die op dat moment in mijn hoofd zitten en dan moet ik het ook mega snel schrijven want ik mag niks er over missen dus als je denkt. Goh. Wat. Gebruikt. Ie. Weinig. Of op rare momenten punten of he waarom zoveel typfouten. Het moet er snel uit oke   de dingen waar over ik wil schrijven dingen die ik meemaak op mijn werk thuis (ik woon in een begeleid wonen project (of nou ja paar uurtjes per dag   en over wat ik meemaak met mijn vrienden (want ja deze autist heeft wel 2 vrienden) oke het dan dan ook wel autisten maar dat is alleen maar gezellig     nou dit was hem nu wel weer effe we zullen zien wanneer ik weer ga bloggen zou Omaar kunnen. Dat het eenmalig was dit in een opwelling en er. Over 6 jaar achter komen dat dit ook nog een ding was.

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

De (niet zo) supermarkt